18 mart. 2013

Supercard si Sensiblu aniverseaza 10 ani de parteneriat in cadrul celui mai mare program de fidelizare din Romania

In luna martie Supercard Solutions & Services si reteaua de farmacii Sensiblu aniverseaza 10 ani de la lansarea celui mai mare program de fidelizare cu card din Romania.

In cei 10 ani de parteneriat, Supercard a emis pentru Sensiblu peste 5 milioane de carduri si a gestionat toate aspectele tehnice ale programului de fidelizare: crearea vizualului, productia si personalizarea cardurilor, gestionarea si prelucrarea bazei de date, servicii de call center si de expeditie.

„Inca de la inceput, programul de fidelizare pentru Sensiblu a fost un proiect complex, datorita dinamicii specifice si a resurselor pe care a trebuit sa le dedicam pentru a raspunde rapid tuturor cererilor de carduri asociate programului. Pentru Supercard, cei 10 ani de implicare activa in cel mai mare program de fidelizare pe plan national, pentru care am furnizat o gama completa de servicii, reprezinta o evolutie de succes, cu multe realizari in premiera. De asemenea, colaborarea cu Sensiblu, in toti acesti ani, ne-a invatat ce inseamna un parteneriat model, unul pe care ne dorim sa il avem cu toti clientii nostri”, a declarat Mirela Zamfiroiu, Directorul General al Supercard.

„In dezvoltarea si implementarea unui produs de fidelizare, trebuie sa tii cont de toate aspectele tehnice sau comerciale, importante pentru client. Flexibilitatea si adaptabilitatea sunt doua ingrediente de succes in aceasta abordare. Astazi, la 10 ani de la lansare, suntem mandri sa fim operatorii celui mai mare program de fidelizare din România, cu rezultate impresionante. Apreciem contributia colaboratorilor nostri de la Supercard in eficientizarea constanta a proceselor legate de emiterea si gestionarea celor peste 5 milioane de carduri si le multumim pentru flexibilitate si implicare”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu.

Lansat in 2003, programul de fidelizare pentru clientii Sensiblu a fost diversificat in 2011 prin introducerea unei optiuni suplimentare: aceea de a permite clientilor sa decida in timp real, la fiecare tranzactie, daca aleg sa beneficieze de un discount de minim 10% din valoarea produselor cumparate sau daca doresc sa acumuleze puncte de fidelitate pe card, pentru a le utiliza la achizitiile viitoare. Tot in 2011 a fost simplificat si procesul de inscriere in programul de fidelitate, prin eliberarea si activarea cardului direct din farmacii, reducerile si ofertele speciale putand fi aplicate pe loc.

[top]